pondělí 26. července 2010

Matěj (Matýsek) 1. rok - 11. měsíců - 2. týdny a 2. dnů

Koupání ve vodní nádrži Barbora u Oldřichova.

7 komentářů:

BlueLady řekl(a)...

Hello Radka! Your blog is very pretty. That precious child is your son? Beautiful photography.
I want to thank for your visit. Regards!

twomama řekl(a)...

Beautiful photos!!!

air max nike řekl(a)...

Thank you very much. I am wonderring if i can share your article in the bookmarks of society,Then more friends can talk about this problem.
wholesale nike air max 2009 ,
nike air max 90
air max wholesale

Radka řekl(a)...

Jmenuji se Radka a mam manzela Davida, to je nahoda!

Michaela řekl(a)...

Ahoj, krásný, Matýsek je roztomilost sama :)
Chtěla jsem se zeptat, jak děláš ty aplikace jako počasí a návštěvníky blogu .. udělala jsem si svůj, chci ho dát na blog, mám už i embed kod, ale kam to mám dát? Chci to dát tam jak mám gadety, ale to nijak nejde. Díky, ahoj

Teresa Carneiro řekl(a)...

Hello dear, I was on vacation but now it's over ..... Classes begin next Monday and I am ready to return to work. Here in Brazil, the sun is delicious and the atmosphere very pleasant. Matyseck okay? Kisses

Teresa Carneiro řekl(a)...

Hello dear, I was on vacation but now it's over ..... Classes begin next Monday and I am ready to return to work. Here in Brazil, the sun is delicious and the atmosphere very pleasant. Matyseck okay? Kisses